A SPAR Magyarország számára kiemelten fontos a magyar élelmiszeripari termelők, családi és kisvállalkozások támogatása, illetve a hazai termékek, innovációk ösztönzése. Ezeket a törekvéseket támogatja a 2021-ben indult Régiók Kincsei beszállítói program. A SPAR a beszállítói programban résztvevőknek, illetve a SPAR-ba beszállító magyar kkv-knek idén is olyan oktató jellegű szakmai előadásokat szervezett, mely hosszú távon alapozzák meg és segítik a kis- és középvállalkozások sikeres működését.
Az esemény soha nem látott érdeklődésnek örvendett, összesen mintegy 150 vendég vett részt, illetve közel 50 vállalkozás állított ki a piactéren. Ez mind kettő magasan felülmúlta a korábbi évek számait.
Az idei marketing bootcamp célja - a korábbi évekhez hasonlóan - az volt, hogy olyan hasznos tudásanyaggal és gyakorlati tanácsokkal lássa el a résztvevőket, amelyek segítik őket a piaci versenyben való helytállásban, illetve támogatják őket nemcsak a talpon maradásban, hanem a sikerek elérésében is.
A kétnapos program központi tematikája a vállalkozásfejlesztés, illetve az önfejlesztés volt, de természetesen - a korábbi évekhez hasonlóan - kiemelt figyelmet szenteltek a szervezők az aktuális trendek bemutatásra is.
Az esemény keretén belül 26, különböző területről érkezett szakember tartott előadást, többek között a vezetői öndefinícióról, a tárgyalástechnikáról, az exportpiacra lépés kihívásairól, a fenntarthatóságról, a csomagolási trendekről és a mesterséges intelligencia hatékony felhasználásról. A résztvevők az előadások mellett workshopokon is részt vehettek, hogy ahol gyakorlati tanácsokat is kaptak a meghívott szakemberektől.
„Nagyon örülünk, hogy immár negyedik alkalommal került megrendezésre a bootcamp, mert ahogy a vendégek száma mutatja, valós igény van az ilyen oktató jellegű rendezvényekre. Idén kiemelten fontosnak tartottuk, hogy az aktuális marketing trendek mellett figyelmet szenteljünk a vállalkozásfejlesztés és az önfejlesztés fontosságára, illetve több előadás foglalkozott a mesterséges intelligencia gyakorlati használatával is, hiszen ezt ma már egyre több területen tudják hasznosítani a kkv-k is.” – mondta Tollas Attila, a SPAR regionális beszerzési csoportvezetője, a SPAR Marketing Bootcamp egyik előadója. “A sokszínű szakmai program mellett pedig idén is volt lehetőség kapcsolatépítésre, illetve tapasztalatcserére” - tette hozzá.
Az esemény fénypontja idén is az Aranyalma Díjátadó volt, melyet a legeredményesebb Régiók Kincsei beszállítók vihettek haza.
A díjazott vállalkozások:
Év regionális beszállítója: BOCCO D’ORO KFT.
Év legaktívabb beszállítója: TS-TEJ KFT.
Év feltörekvő beszállítója: NOVÁK LÁSZLÓ E.V.
Elkötelezett beszállítók: Simigh Pincészet, Dóka Éva Pincészet, Valentine’s Mogyoróvaj, Katica Pékség